نشستم و دارم سعی میکنم یه چیزکی بنویسم...

مرغ سحر شجریان ذهنم رو پر کرده و جایی نمی مونه واسه فکر و سعی ...

 " شعله فکن در قفس ای آه آتشین ... "

هرچند واقعا حرفی* ندارم واسه گفتن، غرض از نوشتن فقط خبر دادن و خبرگرفتن از سلامتیه و بس!

خدایا به امید تو .....................

1. نماز روزه هاتون قبول!

2. نمی دونم چرا پاییز امسال جو گیرم نکرد ... نه دلهره مشق شب ، نه به یاد بوی کتاب و دفتر نو حالی به حالی شدم، و نه هوای مست کننده پاییز ... هیچکدوم!

و من از آن میترسم که دوست داشتن را مثل مسواک زدن بچه ها به من و تو تذکر دهند!

مهر تموم شدااااا... فردا 28 امه ، چه بد! پاییز بدون جو که فایده نداره ... همه پاییز به دپرس شدنشه!

3. یه تصمیمی گرفتم، تصمیم کبرا !!!

دارم سعی میکنم واسه ارشد بخونم...چون بهتر از بیکاریه!

یه رشته ای انتخاب کردم که هیچ ربطی به لیسانسم نداره، یعنی اون 4سال میشه یه چیزی تو مایه های کشک! رشته دوست داشتنیه، مثل اون یکی... فقط کاش به درد بخور باشه. خسته شدم از این دوست داشتنی های به درد نخور!!!

4. "صبحانه" هم فیلتر شد!!! یه فیلتر شکن خوب و فوری پیلیز !

5. " نامه های یک روانی به چشمهایش" .... خیلی قشنگ می نویسه ، یاد "یک عاشقانه آرام" افتادم !

6. ....

در قفس ابری شب مـاه اسیـر بوده ام

با تو رها تر از همه ماه هلال می شوم

تــا ملکوت جذبه ات شبانه راه می روم

چون که نظر کرده نــور لایزال می شوم

با تـــو زلال می شوم

پر پروبــــال می شوم

شعر محال می شوم

بر این روال می شوم

 

 یه خواهش: التـــــــماس دعــــــا ...خیلی احتیاج دارم!!!

(*نگفتم حرفی ندارم واسه گفتن ؟! )

پ.ن۱: همین الان دیدم... پوپک گلدره هنوز هم توی کماست براش دعا کنین!

پ.ن۲: آقا بنده رو حسابی جو اخذ کرده! بگین امشب قبل از سحر چه خوابی می دیدم؟؟؟

خواب می دیدم که روز دفاع فوق لیسانس بود و بعد از یه دفاع موفقیت آمیز شاد وشنگول منتظر اعلام نتیجه های دکترا بودم... اینترنت هم که طبق معمول تو وقتای حساس آدمو میپیچونه، خلاصه که از بچه ها شنیدم قبول شدم. خوشحال و خندان راه افتادم برم خونه و این خبر مسرت بخش رو به اهالی خونه بگم! جالب اینجاست که همون رشته اصلی خودم هم قبول شده بودم..چیزی که عمرا بهش حتی فکر هم نمی کنم!  آهان یادم رفت بگم، قرار بود واسه فرصت مطالعاتی هم برم فرانسه!!!

خلاصه، رسیدم خونه و خبر دادم...نگو که اونا خودشون می دونستن و توی اینترنت دیده بودن...

حالا جالبه که چون از اول مهر کلاس ها شروع می شد می گفتم که بازم میخوام اون رشته ای که واسه فوق انتخاب کردم( واقعا توی بیداری! ) رو هم بخونم و شانسم رو اونجا هم امتحان کنم!

خلاصه بعد از کلی که از خودمون ذوق درکردیم(بیشتر مامان بابام!) فهمیدم که دکترای دانشگاه آزاد قبول شدم!!! که اونموقع فرمودم که من به هیچ عنوان نمیرم!!!

یه چیزی که برام خیلی جالبه اینه که اصلا به همچین چیزایی فکر هم نمیکنم...همین فوقی هم که میخوام بدم از سر بیکاریه، دیگه دکترا به هیچ وجه! خواهش میکنم التماس نکنین :دی

همه اش تقصیر رفیق نابابه... شایدم به خاطر اون چند صفحه ای که از کتاب "قورباغه را غورت بده " دیشب قبل از خواب خوندم ... به هرحال امیدوارم خیر باشه...
( یواشکی: دعا کنین امسال ارشد قبول شم! )

نظرات 6 + ارسال نظر
نوید ||‌ پسر جنوب و پشت کنکوری || پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ب.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

سلام پردیس خانم با معرفت !! بابا یه حالی بپرسی بدک نیستا بخدا نه انگشتات خسته میشه و نه کیبوردت !!! بابا یه حالی بپورس ببین اصلا زنده هستم یا نه ... هی .. معرفت در گرانسیت به هر کس ندهند !!! مردم توقع دارن از شما ! خوشحال میشم یه سری به من بزنی .. خوشحال میشم . منتظرم . قربانت .
آرزومند آرزوهایت نوید ||‌ پسر جنوب و پشت کنکوری ||

فرشته سیاه پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://darkangel.blogfa.com/

سلام ....چه جالب می نویسی ...
خوشششش باشی.

بهار پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام خیلی با حال مینویسی این دفه چیزی نداشتی واسه گفتن
اشکال نداره

سلام بهار جان....
حالا چرا ضایع ام میکنی؟ کلی زحمت کشیدم تا نوشتمش!!!
چشم...قول میدم از این به بعد حرفی داشته باشم واسه گفتن...

حاجیه جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
خوب شاید این خوای یه تلنگر بوده از طرف خدا تا درستو ادامه بدی !

من جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:31 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

فرانسه میری فالوده شیرازی برامون سوغاتی بیار.. یادت نره ها!

محمد جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://khabartasviri.mihanblog.com

من هر وقت میام اینجا مریض میشم
چون به عکس احمدی نژاد حساسیت دارم
راستی دیگه سعی می کنم در مورد این موجود مطلب ننویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد