چقدر خوبه که من هستم. چقدر خوبه که راه میرم، که فکر میکنم، که حرف می زنم، که سعی میکنم به خودم ثابت کنم که هستم!

چقدر خوبه که اینقدر ضعیفم، اینقدر تنهام، اینقدر دلتنگم، اینقدر محتاجم .... محتاجم به بودنت، به شنیدنت، به حس کردنت!

نمی دونی چه شادی بزرگیه وقتی توی قلب کوچیکم حس ات میکنم! وقتی صدات میکنم و جواب میدی! وقتی غمگین ام و تاب تحمل هیچ کس و هیچ چیز رو ندارم، وقتی زدم به سیم آخر، وقتی همه بهم پشت کردن، همه نامرد شدن، همه تنهام گذاشتن، وقتی چشم باز میکنم میبینم منم و یه دنیای بزرگ خالیه بی در وپیکر و یه بیابون خشک و بی آب و علف و یه جسم ضعیف و یه پای لنگ و یه راهی که انتها نداره ........

توی این وقتا، همون وقتایی که دلم از شدت غم میخواد بترکه ، همون وقتایی که بغض داره خفه ام میکنه ، یهو یه چیزی ، یه صدایی ، یه موجی ، یه آرامشی میاد و دلمو خالی میکنه از هرچی غم و غصه اس. میاد و همه وجودمو لبریز میکنه از یه حس غریب، حس غریب ..... حس غریب پرواز، پرکشیدن، سبک شدن .... رفتن تا اوج آسمون ها، تا اون بالای بالا، تا اونجایی که فقط آرامشه و بس!

تا پیش خود خدا !

چقدر خوبه که من هستم، که اینقدر ضعیفم، که اینقدر زود احساس شکست و تنهایی میکنم. که اینقدر لوس و بچه ننه ام که زود بغض می کنم، که زود میزنم به سیم آخر!

چقدر خوبه که برای ثابت شدن ام به هیچی احتیاج ندارم جز گاه گاهی حضورت!

 

قول بدین توی این شبهای عزیز، فراموشم نکنین.

و بخوانیمش به هزار نام ............

یا علی!

نظرات 17 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام پردیس جان این اپت خیلی قشنگ بود یادم باشه حتما دعات کنم هر چند که من هنوز به جایی نریسیدم که بخواهم کسی رو دعا کنم ولی دارم سعی می کنم برسم تا خود خدا!
تا بعد
یا علی

ما میخواهیم از شعار به شعور برسیم چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.riyal.blogsky.com


به نام خداوند یکتا
با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگتونو دیدیم مطالب خوب و جالبی نوشتین: خوبه نشون میده که برای بهبود هر چه بهتر وبتون دارین زحمت میکشین
برای همین ما تبادل دو طرفه لینک به شما پیشنهاد میکنمیم"""به چه دلیل؟
1= بازدید روزانه سایت ما بیش از 50 نفره و اگه شما هم تو وبلاگ ما باشید صد در صد کسانی هستن که از طریق ما یه وبلاگتون سر میزنن(به بازدیدهامون حتما نگاه کنید )
2= افرادی از نقاط مختلف کشور شبانه روز برای تبلیغ این سایت فعالییت میکنند
کسانی هم هستن که حتی عضو سیستم میشن
%ما شما را هم دعوت میکنیم که شرایط سایت را بخوانید %

3 = هدف اصلی سایت ما جلوگیری خروج بی رویه ارز درسراسر کشور و در کنار آن کسب در آمد
4 = در دسترس بودن دیگر وبلاگ نویسان و رفع مشکلات و یاری جستن ازیک دیگر
5 = معامله عادلانه دو طرفه هم ما و بیشتر شما دوست عزیز
دوست گرامی در صورت تمایل تبادل لینک لینک ما www.riyal.blogsky.com
را با عنوان ((( تنها راه قانونی کسب در آمد در ایران دارای مجوز رسمی از قوه قضاییه ))) تو وبلاگتون بزارین و در قسمت نظرها به ما اطلاع بدین تا ما یلافاصله شما رو در قسمت پیوندها (لینکتونو) بزاریم تو سایت
با آرزوی موفقییت برای شما به امید پیشرفت هر چه بیشتر کشور عزیزمان ایران
شاد. پیروز و سربلند باشید بازم بهتون سر میزنیم

لازم به ذکر است که تاسیس این وبلاگ از تیر ماه ۸۴ به بعد است

دختری که هیچ کس و جز تو نداره پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:39 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com

در کلبه ای که به اندازه یک تنهایی ست
دل من که به اندازه یک عشق است
به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد
من از نهایت تاریکی شب حرف می زنم
من از نهایت شب عشق حرف می زنم
اگر به کلبه ی من آمدی ای مهربان
برای من چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم!!!

من دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:28 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

نترک.. من اینجام!

پردیس پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام. اسم من هم پردیس 25 سالمه با کلی قصه و یه تن مریض اگه شبا واسه همه دعا می کنی منم دعا کن.......

مسافر جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ق.ظ http://mosafereaseman.mihanblog.com

چقدر خوبه همه ما هستیم.

مسافر شنبه 28 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:29 ب.ظ http://mosafereaseman.mihanblog.com

سلام
چرا آپ نم کنی؟
قبلا با یه اسم دیگه میومدم ونظر میدادم.
این اولین بار نیست که سر می زنم.
خیلی وقته همین مطلب هست.

فائزه چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:51 ق.ظ

سلام
خیلی خوشگلترشدمن ازاین بیشترخوشم می اد من کی باشم ؟من ؟ا..منونمیشناسی؟!من فائزه خانمم دیگه
نیگا کن چرا خبری ازت نیست داری حسابی درس میخونی/
خوبی ؟
چیکارمیکنی یک ندایی بده
یاحق

سهیل پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:24 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام عزیزم . خوبی ؟ منو که یادت نرفته :) سهیل ام . عالی نوشتی . مثل همیشه . دوست داشتی مثل قدیم پیش منم بیا و خوشحالم کن . مواظب خودت باش .

فغبف جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:10 ب.ظ http://persianyahoo.blogsky.com

درود .. قالب اگه میخوای بیا ...جاودان باشی.

مجید جمعه 4 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:13 ب.ظ http://ghorazeh.persianblog.com/

سلام
خسته نباشی
به ما هم تونستی سر بزن
مجید

نوید ||‌ پسر جنوب و پشت کنکوری || سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://South-Boy.BlogSky.Com

فرار کن که دارن با معرفتا رو میگیرن ! بیا پیشم چیزی ازت کم نمیشه پردیس خانوم .

فائزه شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ق.ظ

چقدرخوبه که تواین قدرپررویی
دوماهه اپ نکردی

مسعود یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://massoudx12.blogsky.com

سلام

خوبی؟ خدا رو شکر ....

آپ دیتم٬ دوست دارم بیای پیشم و استفاده ی لازم رو از این پست ببری٬این یکی با همه ی پست های قبلی فرق داره و تو این بهم ریخته گی های امروزی میتونی آرامشتو بدست بیاری.

میخوام نظرتو بدونم...

من چشم براهت می مونم ...

« مسعــــــــود »

من شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:52 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

چقدر بده که دیگه نمی نویسی..

فائزه پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام
کجایی دخترتوکه امتحانت تموم شد پس چرا اپ نمیکنی

امیرعلی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ

تو کجایییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد