۱.یه هفته قراره برم شمال ... اردوی به اصطلاح درسیه ولی در اصل عشق است و حال!!!!

خلاصه که حلال کنین ، قول میدم جای همتون رو خالی کنم.... 

۲.یه خبر جالب: قراره که اتوبوس های شهری مخصوص بانوان از هفته آینده کارشون رو در تهران شروع کنن....شروع شد!!! 
۳. عکس احمدی نژاد با سران کشورها رو دیدین حتما. یه بنده خدایی اومده این عکس رو با فتوشاپ تغییرش داده یه جوری که توی عکس جدید ، اطراف جایی که احمدی نژاد ایستاده از چهار طرف خالیه! بعد بحث امشب نوری زاده و میبدی همین عکس بود...باورشون شده بود که عکس واقعیه و ماشالله اونقدر با اعتماد به نفس هم حرف می زدن که اگه من عکس واقعی رو ندیده بودم باورم میشد!

از نوریزاده خوشم میاد،  آدم نسبتا متعادل و قابل تحملیه ... فقط یکمی مجیده !!!!!!!!!!  
۴. واییییییییییی ...یادم رفت!
اول مهرتون مبارک !

حیف نیستم که براتون عاشقانه های پاییزی بنویسم ... امسال یه اول مهر متفاوت دارم کنار دریا ! بهتر ، هر چی آدم هوای " حالی به حالی " کننده ی پاییز رو نفس نکشه بهتره !!!   



۵. خداحافظ تا جمعه آینده!

سلام میانکاله !!!


سلام!

من هنوز اینجام...قسمت نشد که برم : ((

گلاب به روتون صبح با چنان حالت تهوعی از خواب بیدار شدم که توی این عمر بیست و چند سال سابقه نداشته..... قسمت نبود!

فقط نگرانم ...خیلی . استخاره کردم برای رفتن این آیه اومد :

 

"و صدها ماکانت تعبد من دون الله انها کانت من قوم کافرین"
                                                                                                   
آیه 43 سوره نمل

وبلقیس را از پرستش غیر خدا باز داشته که او از کافران بود.

 

یه فال حافظ اینترنتی هم گرفتم که البته هرچی میگردم توی هیچ کدوم از دیوان هایی که تو خونه داریم نیست:

            سر فتنه دارد دگر روزگار                   من و مستی و فتنه و چشم یار

            همی بینم از دور گردون شگفت         ندانم که را خاک خواهد گرفت

            دگر رند مغ آتشی می زند                ندانم چراغ که بر می کند

            در این خونفشان عرصه رستخیز         تو خون صراحی به ساغر بریز

            فریب جهان قصه روشن است            سحر تا چه زاید شب آبستن است


ظاهرا از مثنوی های حافظه و اون طور که سرچ کردم شعر کامل نیست.
دعا کنین!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
من جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

مگه کلاسهاتون شروع شده؟!!!
میری کنار دریا جای ما رو هم خالی کن!
گرچه خودم الان کنار دریا ام!!!
خوش بگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد