۱۳۸۴/۶/۱۵

تو برزیل اعلام کردن که میخوان 1000 تا رفتگر استخدام کنن ! خوب تا اینجاش عجیب نیست. بعد، 400000 نفر اومدن اعلام آمادگی کردن! بازم تا اینجاش چندان عجیب نیست. جالب اینجاست که اومدن ادای ما رو در بیارن ، گفتن نمیشه که مگه الکیه! بیاین امتحان بدین ، ما برطبق اصل شایسته سالاری!!! از بینتون انتخاب می کنیم!!! میبینین چه قدر جالبه! دقیقا مثه ما !



۱۳۸۴/۶/۱۶

۱. زندان سکندر! ...دلم از وحشت زندان سکندر بگرفت!  این اولین جمله ای بود که بعد از دیدن حصاری که دور خوابگاه دختران دانشگاه کشیدن، به ذهنم رسید.

 گفتم حصار، کلمه حصار یکم زیادی لطیفه! باید ببینید چی میگم. یه دیوار بتنی با چند تا در بزرگ آهنی...دقیقا مثه یه زندان واقعی .

تعطیل کردن سوپر مواد غذایی وشیرینی فروشی دانشگاه به بهانه اختلاط دخترها و پسرهای دانشجو هم شاهکار بعدیه!

اینها تازه اولین اقدامات امنیتی هستن، امروز برای اولین بار از اینکه دارم فارغ التحصیل میشم خوشحال شدم...خیلی وحشتناکه! آمار مشروطی ها و خودکشی های دانشگاه ما کم بود، با به وجود آوردن یه همچین محیط خشن و خشکی چند برابر هم میشه. جالب اینه که همه شاکی ان و هیچ کس مسئولیت این کارها رو به عهده نمی گیره، همه میگن از بالا دستور اومده. می ترسم اونقدر بالا بریم تا برسیم به خوده! خوده! خوده! ........ الفنون !!!!

۲. یه قسمت جدید اضافه کردم به وبلاگ : وبگردی !!!

 


۱۳۸۴/۶/۱۷

۱.میلاد امام حسین مبارک!

۲.یک شگفتی تاریخی! اول که دیدم باورم نمی شد! مسابقات جهانی اسکی روی چمن با حضور بانوان در ایران!!!! و تازه تلویزیون هم زنده پخش کنه!!! خیلیییییییی جالبه هااااااا ! من جدا فکر کردم دارم اشتباه می شنوم وقتی که گزارشگر اسم خانم های ایرانی و خارجی رو میاورد. جل الخالق! واقعا جای بسی خوشحالی است ...

 آقا من رسما اعلام میکنم دارم قاطی میکنم، شدم مثه یه تابع سینوسی...یکی بیاد تکلیف ما رو روشن کنه!

 ۳. چند روز پیش در خبرها اومده بود که مراجع تقلید کپی غیرمجاز آثار هنری رو "حرام" اعلام کردن! یعنی همون "کپی رایت" خارجی ها !

چرا قانون هیچ جایی در زندگی ما نداره ؟ چرا باید برای یه اصل بدیهی حکم شرعی داده بشه ؟ چرا ما هیچ ابایی از شکستن قانون نداریم؟ فقط باید ترس از آتیش جهنم ما رو منع کنه از انجام یه سری کارها ؟ خیلی بده که نقش قوانین اینقدر تو زندگی ما کمرنگه...خیلی بده !

۴. "وبگردی" رو بخونین ها...نظرتونم به من بگین؟ راستی، کسی هست که به من بگه راه درست ساختن این قسمت چیه ؟ احساس میکنم دارم لقمه رو دور سرم تاب میدم...





نظرات 10 + ارسال نظر
تازه وارد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 ب.ظ http://falasir.blogsky.com/

این هم یک نوع شایسته سلاری بعدا از شهرداری ممکن ارتقا
پیدا کنند.

فائزه چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ

سلام حالا توانگلستان برای سفارت یک کشور توروزنامه اگهی دادند که جوونایی که میخواند بیاند ثبت نام کنند تاازبینشون سفیرانتخاب بشه !

من چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

وای تو کی اومدی؟!
حالا بذار من یه چیزی بگم تو بخندی.. من توی بندرعباس زندگی می کنم.. جایی که آخرین بارش برفش مال ۵۰ سال پیشه که اونم میگن خدا حواسش نبوده! جالب اینجاست که پارسال شهردار بندر در پی یک اقدام نمی دونم چی چی یه برف روب استخدام کرد!!! کلی خندیدیم واسه خودمون.. تو اخبار هم البته سر و صدا کرد.. می بینی؟ کماکان همه چیزمون با همه چیزمون جور درمیاد!
اینجا ایران است.. صدای من!

کیمیا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.kimiya-money.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

فائزه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام پردیس
بهش بگونیاداین کیمیا خانم که هی میخواد اینده روازان توکنه من غیرت دارما !یک وقت میبنی زدم یک کاری دست خودم وخودت دادم ..بابا توروخدا نذاراین گلدکوییستاوهمزادانشون بیاند توخط اعصابم کارمیکنند ...اگه نه نه من نه تواینوجدی گفتم اگه گوش ندی باردیگه که دیدمت ..بهت کادوتونمیدم!!

من جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:27 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

بیچاره ورودی های جدید دانشگاهتون!
بعدش هم من هم به اندازه ی تو شاخ درآوردم از مسابقه ی اسکی دیروز.. ولی پاک آبرومون رفت ها! دیدی چه گندی زدن خانومای ایرانی؟!

. جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ب.ظ

http://www.blogrolling.com/ping.phtml

من چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:30 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

اه تو که آپ نیستی!
من وبت رو تو لیست آپ شده های بلاگ اسکای دیدم.. چه کلکی سوار کردی شیطون؟!

پسر دیوونه چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.bishezard.persianblog.com

اینجا همه چیز عجیبه. چون اینجا ایرانه

[ بدون نام ] شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد