سلام!

چند روز پیش یعنی 10 شهریور تولد بنده بید. و این عکسی هم که مدتی مشاهده کردین بدون هیچ گونه شرحی به همین مناسبت بود. هی اومدم آپدیت کنم و یه عالمه حرفای فلسفی بزنم که دوباره سال گشت و من یه سال بزرگتر شدم و از این حرفا! دیدم آخه این اراجیف چه دردی رو از من یا از شما دوا میکنه؟ حالا بر فرض که من مثلا یه روزی به دنیا اومده باشم...تا وقتی که یه چیزی ام مثه این که الان هستم این موضوع نه خودم رو خوشحال می کنه و آدمای دیگه هم فکر نمی کنم چندان فرقی براشون بکنه... البته از صمیم قلب تشکر میکنم از دوستان عزیز تر از جانی که بهم تبریک گفتن و باز خدا خیرشون بده که نشون دادن که سالی یه بارم که شده به یاد من می افتن ولی .... کاش یکی پیدا می شد یه حرفی بهم میزد که یه تکونی بخورم، چمی دونم متحول بشم یا یه چیزی تو این مایه ها !!!!


سالگرد تولد وبلاگ " شهری پشت دریاها " هم بود ، که متاسفانه کسی یادش نبود! دلم میخواست یکی اینو یادش بود و به خاطر اون بهم تبریک می گفت ...... هی !!! خودم به مناسبت تولدش می خواستم براش یه قالب جدید بسازم ولی نیمه کاره موند...دیدم هرچی بسازم جای دریایی که اون بالاست رو نمی گیره ... خیلی دریاییه نه ؟


تصمیم گرفتم که اگه شد! یه تصمیم جدید بگیرم ، می خوام هر روز بیام یه چیزی بنویسم... مهم نیست چی! فقط یه چیزی باشه ... کبود ارغوانی! بنفشابی! دلشوره شیرین! شادی غمگین! غم، غم مبهم! تمام طیف های آفتابی ....... هر چی باشه، اما باشه !!!!  ..... بهتر نیست ؟

حالا خواهید دید .... میخوام یه کاری کنم کن فیکون ! :دی


بازم تولدم مبارک!!! بترکه چشم حسود ! :پی 

نظرات 4 + ارسال نظر
کیمیا جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:22 ق.ظ http://www.kimiya-money.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

فائزه یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام پردیس گلم
تولدت مبارک ...کادودیگه نمیخوای همین که من به فکرت بودم ازهزارتاکادوبهتره
به این کسب درامدیا هم بگواین ورا پیداشون نشه اگه نه حالشونومیگیرم
یاحق

زهرا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:24 ب.ظ

پسر دیوونه دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:20 ق.ظ http://www.bishezard.persianblog.com

خیلی ممنون از اینکه چرت وپرت نگفتی . تولدت مبارک امیدوارم شمع کم نیاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد