سلام!
خوب امروزم که مسابقه فوتباله و قراره ایشالله گوش شیطون کر این دفعه بدون سکته و سردرد و دپرشن عمومی بریم جام جهانی...




آقای خاتمی هم که ورزشگاه و دیگه همه چی آماده اس تا یه جشن اساسی بگیرن ملتتتت...خوش بحال اونایی که تهرانن...نه فاءزه بی معرفت؟

همین الان شنیدم که دکتر معین یکشنبه قراره بیاد دانشگاه ما...اگه اصفهانی هستین یکشنبه ساعت ۱۰ شب دانشگاه صنعتی اصفهان
راستی امشب هم خانم کولایی ولایت ما تشریف دارن...بعد از مسابقه فوتبال....انشالله شب خوبی خواهد بود!
یه خبر دیگه هم همین الان خوندم که فیلم انتخاباتی دکتر معین فردا شب ۵شنبه ساعت ۷:۴۵ از شبکه اول پخش میشه...یادتون نره!

به امید جشن پیروزی دکتر معین....

به کوری چشم بعضی هااااااااااااا

پ.ن: قالیباف هم که دیگه شورش رو در آورده: اینجا و اینجا و اینجا !

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام پردیس امشب میری کولایی روبروحتما دخترم شایداونجا یک چیزی ببینی که ازتعجب شاخ دربیاری نمیگم که .....
ثانیا اینکه حیف من که این قدرمنطقی برات استدلال کردم خوبه مث بقیه سگ وشغال می گفتم !!!
یاحق

من یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:17 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

اولا پشت کنکوری جد و آباد قورباغه های محله تونه... ثانیا این اتهام رو نمی پذیرم... ثالثا واقعا که بی سلیقه ای... منظورم معینه... این دوستم بغل دست من نشسته داره از شدت تنفر از معین قرمز میشه... من بی تقصیرم!!!

فائزه خانم دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام ببین دخترم فقط من نیستم ملت همه مخالفندبروتجدیدنظرکن دخترم !!!!!

ستاد نسل سومی های حامی معین سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.na30m.com

تجمع وبلاگی وبلاگ نویسان حامی معین : روز پنجشنبه مورخ 26/3/84 در میدان گاه اصلی پارک لاله ، ساعت 18 بعدازظهر برگزار می شود . از تمامی وبلاگ نویسان حامی معین دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد