سلام!

خوبین؟ خوشین؟ خوش می گذره؟ چه خبر؟ چی کارا کردین؟ همه چی خوبه؟ ....... خدا رو شکر !

این دو سه هفته خیلی همه چی شلوغ پلوغ شده بود. ولی خدا رو شکر الان یکم بهتر شده تا.... 18 خرداد که امتحانات شروع بشن...

ولی همونطور که می دونین این ها مشکلاتی نیستند که باعث بشن من در اولین فرصت نپرم توی نت ! بنابراین دلیل به روز نکردن وبلاگ هیچ کدوم اینا نیست... همونطور که می دونین دوباره تب سیاست  و جو انتخابات همه رو اخذ! کرده و منم قاعدتا از این موضوع مستثنی نیستم وقتی که میام اینجا 1000 تا صفحه رو با هم باز می کنم و اونقدر مشغول می شم که اصلا یادم میره که یه سری به اینجام بزنم... ولی یه کار مفیدی که همین الان انجامش دادم این بود که لینک همه اونجاهایی رو که سر می زنم بذارم توی وبلاگ تا بلکه به بهونه اونا یه سری هم به این بیچاره ! بزنم...

خوب الان چی بنویسم دیگه؟ تنها خبرای مهم همین خبرای انتخاباته که من دیگه ترجیح می دم چیزی در موردشون ننویسم...

تا اطلاع ثانوی: فقط معین!

نظرات 5 + ارسال نظر
من شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

آها اسمت پردیسه؟ باشه...
ولی حالا چرا معین؟!

حامد شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:10 ب.ظ http://2ti.blogfa.com

سلام --- حال شما
وبلاگتــــــــــون قشنگهاااااااااااا
حیف بود نگم عزیز
خوب دیگه مزاحم نمیشم
تابعد

یه دوست شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:56 ب.ظ http://money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز.....خسته نباشین---مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت و نظارت بانک مرکزی ایرن و کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...راواسه بچه های وبلاگ نویس نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

فائزه شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ب.ظ

پردیس سلام من توروببینم خفه ات می کنم بعدازیک عمری که حفظ شده بودیم جنابعالی ازسلاله درختانید اومده وب لاگشوبه روزکرده که به بگه چی فقط معین !!
دخترم خودتوخسته نکن معین رای نمیاره !!
راستی چه خبرا خودت خوبی!!!!

کامیرا یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.bandarabbascity.com

سلام. اول اینکه به نظر من هم پردیس اسم خیلی قشنگیه. دوم اینکه میشه چند تا دلیل قانع کننده بیاری که چرا معین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد