خدایا به من رحم کن!
خداوندا کمکم کن......
همیشه...وقتی حس می کردم تنهاترین تنهایان شده ام، باز تو بودی. همیشه تو جبران همه تنهایی هایم بوده ای....
اما ، این بار وقتی ــ دوباره ــ حس کرده تمام دنیا باز به بازی ام گرفته اند...ناگهان حس کردم تو را هم از دست داده ام... احساس کردم به جبهه مقابل پیوسته ای و دست در دست آنان بر سنگر بی پناه من می تازی...
خدایا مرا ببخش!!! ولی اتفاقات این چند ساعت اخیر ــ که اکنون بسیار مسخره به نظر می رسند و تنها حاصل یک رشته اتفاقات پی در پی بود ــ آنچنان مرا تحت تاثیر قرار داد که به همه چیز شک کردم...
وقتی بعد از این مدت بسیار طولانی که در تمام وجودم کوچکترین کششی به آنچه قبلا تمام وجودم را پر کرده بود احساس نمی کردم ــ نمی کنم ــ ناگهان یک رشته حادثه، مرا برگرداند به روزهای بسیار دور... ذهن و روحم را آشفت و وقتی برای تسکین خود ــ و شاید برای یادآوری ــ به سراغ آن جعبه جادویی رفتم و برای مرده دیدنش انتظار می کشیدم.......  به سختی آنچه را می دیدم باور کردم...

چگونه ممکن است؟؟؟
بعد از این همه وقت؟!؟!؟؟!
چرا همین حالا ؟!؟!؟
چرا ...... چرا من ؟!؟!؟!
خدایا دل بزرگت برای دل کوچک من ــ من کوچک ــ نسوخت ؟!؟!؟!

نمی دانم مصلحتت چه بود ؟ اما، من....من کوچکتر و ضعیف تر از آنم که بازی ام دهی.... بندگانت بسیار بازی ام داده اند و تو تنها پناهم هستی...
می دانم که می دانی که می داند دیگر نه منی هستم نه اویی... بگذار زندگی کنم ... تحمل دوباره اش ــ حتی به یاد آوردنش ــ  سخت است و طاقت فرسا ... دیگر در توانم نیست... می دانی !!!!


پ.ن: من خوبم! خیلی خوب...اونقدر که حتی حس این نوشته رو گم کردم، گفتم که همه اش یه اتفاق بود و با کج فهمی هم تکمیل شد... ممنون از دو دوست عزیز ناشناس!

        

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام پردیس جونم
چی شده؟
دارم می ترسم!!
حالا اگه نمی تونی بگی چی شده لااقل بگو حالت چطوره حتما به من خبر بده

فاطمه جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ق.ظ

سلام پردیس عزیزم مطلبت واقعا عالی بودمطلبت ازسردرد بود دردی که خیلی نگرانم کرد.

لات اینترنتی جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:35 ق.ظ http://laat.blogspot.com

ما زیاد صوبت شوما رو نگرفتیم چی چی بود؟ ولی آرزو میکنیم که مشکلاتتون رفع بشه وشوما رو در کمال آرامش ببینیم

محمد سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ب.ظ http://ghandooon.persianblog.com/

salam web ghashangi bood be web ma ham sar bezan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد