1.       آره ، پیروز شدم / قلب غم و شکستم / کوه عشق و فتح کردم / تو دلش(ت؟) نشستم / به فلک چیزی نگفتم / نکنه چشم بزنه / عهد و پیمونی رو که با سادگی های تو بستم.....

2.       در شعر بالا فقط قسمت اول مورد نظر نویسنده می باشد و استعاره است از تمام شدن امتحانات پایان ترم و فتح تعطیلات میان ترم و نشستن تو دل یه عالمه نمره بیست!!! ...هرچند شاعر محترم از ترس اینکه مورد حسادت فلک واقع شود ، بسیاری از اسرار را نزد خود محفوظ نگاه داشته، ولی اینجانب با کمال افتخار حضور انور شما عارضم که این بنده حقیر این ترم کولاک نموده و با اخذ مقادیر متنابهی نمرات ماکسیمم و اینها سعی بر وارد نمودن مشت محکمی بر دهان خود طفلکی ام داشته ام تا بار دیگر با آرمان های مامانم اینا در لزوم شرکت در امتحان فوق تجدید میثاق کنم.... (اوففففف، خوابم برد!)

3.       امروز به محض اینکه رسیدم خونه پریدم پشت کامپیوتر...اول از همه وبلاگ نوشی جونم رو از اول تا آخر خوندم و کلی خندیدم و کلی گریه کردم...نوشی یکی از عزیزترین بلاگرهاست، یه مامان مجازیه واسه همه ماها ، فقط خدا کنه نغمه غم انگیزش هرچه زودتر از بین بره...واسش دعا کنیم.....

به خیلی های دیگه هم سر زدم ...راستی آخرین مطلب بوته خشک گون رو حتما بخونین...من کاملا با همه نظراتش موافقم ،پیشنهاد می کنم برین از همون جا بخونین (میگن تا آب اومد تیمم باطل شد؟!؟! نمیدونم دقیقا ولی یه همچین مثلی هست انگار! ).... مسئله ای که عنوان کرده در مورد طبیعت کشورمون هم وجود داره...آخرین شیر ایرانی رو که یادتونه چند هفته پیش؟ در آینده حتما در مورد طبیعت و محیط زیست کشورمون که داره همینطوری الکی- مثله خیلی چیزای دیگه ملی مون از بین میره- می نویسم.... (راستی، این جناب بوته خشک گون خوابای باحالی هم میبینه... بابا !!! )

4.       در مورد خواب گفتم... یکی از فامیل های نزدیک یکی از نزدیک ترین دوستام! که یه پسر جوون 17 ساله بوده متاسفانه به خاطر خواب گردی از طبقه پنجم یه ساختمون سقوط کرده و .... خدارحمتش کنه! طفلک از یه مدت پیش هم خواب پرواز می دیده و یه نمایشنامه هم در همین مورد نوشته بوده.....بیچاره پدر مادرش!

5.       راستی، از این جناب هکر هم دیگه خبری نشدا... لابد اوامر من رو اجرا می کردی بعد می رفتی بی انصاف!

لینک قسمت نامه ها رو هم درستش کردم...رنگ لینکهای آرشیو و قسمت نامه هام درست نمیشه...کسی میتونه کمک کنه ؟

راستی،تبریک به عالی جنابان بلاگ اسکای بخاطر طرح زمستونی...خیلی قشنگه...

                  خوب دیگه... بچه های خوبی باشین ...فعلا !  

نظرات 5 + ارسال نظر
مداد سیاه شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:52 ب.ظ http://yazelarem.blogfa.com


این جا خانه من است !! خانه مرا بشناس !

http://yazelarem.blogfa.com

بوتهء خشک گون یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:14 ب.ظ http://vav-alef.persianblog.com

۱- خوش اومدی. ۲- بابا خرخون!!! ۳- خدا بیامرزه. ۴- ...

ستاره دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.3tarebaroon.blogsky.com

خیلی باحال بود.....

سهیل سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

دلم گرفته است

دلم گرفته است

به ایوان می روم و انگشتانم را

بر پوست کشیده شب می کشم

چراغهای رابطه تاریکند

چراغهای رابطه تاریکند

کسی مرا به آفتاب

معرفی نخواهد کرد

کسی مرا به میهمانی گنجشکها نخواهد برد

پرواز را به خاطر بسپار

پرنده مردنی است.
آفرین پردیس جان خیلی قشنگ بود

کامیرا سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:49 ب.ظ http://bandarabbascity.tk

سلام. وبلاگ خوبی دارید بین این همه وبلاگ ! در مورد نوشی باید بگم حرف نداره... موفق باشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد