1. اصلا می دونی چیه؟ من گم شده ام...یعنی خودمو گم کردم...می دونم هستما...یه جایی هستم....دارم صدامو می شنوم که کمک می خواد... ولی باور کن نمیتونم پیداش کنم...نه اینکه نتونما...شایدم بتونم ولی اصلا تلاش نکردم...یعنی وقت نکردم...وقت نمی کنم... گم شدم توی یه هوای مه آلود...از اوناییکه صبحای زمستون تا یه قدمیتو بیشتر نمی تونی ببینی...اونوقت می دونی که یه کسی، یه چیزی کنارته...نزدیکت وایساده ها...صداشم می شنوی...ولی نمیبینیش که دستشو بگیری بیاریش کنار خودت...دیدی چه حس خفقانی بهت دست می ده؟ یا مثه وقتایی که داری یه خواب بد میبینی...ولی عمرا صدات در نمیاد که داد بزنی...حس بدیه...مثه حس مردن!

مردن! فکر بدی ام نیست اتفاقا...میشه روش فکر کرد! ولی حیف که من یه عالمه کار نیمه تموم دارم که باید انجام بدم...یه عالمه تصمیمای مهم مهم گرفتم...تصمیمای نیمه تموم!!! میبینید وضع منو توروخدا... تصمیم نیمه تموم دیگه چه صیغه اییه آخه؟

"تو وضعت خرابتر از اون چیزیه که فکر میکنی...دوست عزیز! " این صدای دلنواز زنگ ساعتمه...هم صحبت خوبیه...هروقت کم میارم میدونم که میتونم روش حساب کنم...........................

چقدر این ترانه رو دوست دارم:

هوا میخوام...هوا میخوام...هوای تازه ی بهار

عشق میخوام...عشق می خوام...دلهره ی دیدن یار

هوا میخوام... هوا میخوام......هوای تازه ی یه دست

یار میخوام...یار میخوام...تا بگیره دستامو مست

( البته توی پرانتز عرض کنم که همون هوا رو به ما بدن از سرمون هم زیاده دیگه عشق و یار پیشکش...)

غیر از اینا خیلی چیزای دیگه هم میخوام...دلم میخواد برم یه شهر غریب..یه جای دور...دلم میخواد راه برم...تو یه خیابون دراز پر از آدم...دلم میخواد زل بزنم به آدما...دلم واسه زندگی تنگ شده، واسه خودم، واسه مامانم، واسه خدا! میدونی چند وقته نماز .... !!! میدونی دوشنبه پایان ترما شروع میشن و من حتی جزوه هم ندارم....به قول فائزه نمی دونم دارم چه غلطی می کنم که واسه هیچ کاری هم وقت ندارم... خسته ام!

2. یا امام رضا ......دلم تنگه واسه حرمت ...واسه زیارت های دسته جمعی... واسه صحن سقاخونه ات.............. تولدت مبارک!

3. پارسال این موقع.... چه روزای بدی بود، هیچ وقت یادمون نمیره، مردم بم از یه طرف...اونهمه بی برنامه ای و عدم مدیریت هم از یه طرف و اون خبرای خوشایند در مورد سرنوشت هدیه های مردمی هم که.....

یکسال گذشت.... یاد همه رفتگان تا همیشه بخیر و ارگ زیبای بم...

4. برف میاااددد...گوله گوله گوله برف میااددد ...اولین برف امسال...واقعا که چه موجود زیبایی ، راستی از جوجه هاتون چه خبر؟ شمردینشون؟ چند روز پیش آخر پاییز بوداااا....

5. دعوای خانوم شاه ماهی و آقای طپش هم انگار داره به جاهای جالبی میرسه...باز خوبه هرچند وقت یکبار یه همچین جریانی پیش بیاد تا این نوابغ خارج از کشور یه حرفی داشته باشن بزنن حوصله شون سر نره...بازم بهتر از اون ایده های انقلابی شونه، من که شخصا، هنوز تو کف اون قضیه جمع کردن پول خرده ها- که الحق بهترین راهکار براندازی رژیم! بود- موندم...

6. راستش تلفن خونه ما قطعه...بنابراین امشب که نمیتونم این مطلب رو پست کنم...فردا میرم کافی نت، فقط اگه بازم مطلب بیات به دستتون رسید بدونین که قضیه چی بوده....فعلا خداحافظ @";-

(دیدین گفتم:( ...امروز صبح آنچنان برفی اومده و داره میاد که نتونستم برم بیرون..... )

 

نظرات 9 + ارسال نظر
سهیل یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی متن پر جنب و جوشی بود خیلی هیجان انگیز بود از این شاخه به اون شاخه راستی آره طرف ما هم ( پاسداران ) یه نمه برف اومد ولی زود بارون شد :)

سوگند دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ http://myweb.mihanblog.com

وبلاگتون پر از احساس قشنگه موفق وشاد باشید

محمد دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.ghandooon.persianblog.com

salam
khoobi khayli ghashang bood be weblog manam sar bezan

بوتهء خشک گون سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ http://vav-alef.persianblog.com/

۱- بابا جون! شما خانوما کی می خواین بفهمین اگه دو کلام کمتر صحبت کنین، قبض تلفن n تومن نمی آد که بابا جونتون لج کنه و تلفن بالکل قطع بشه! ۲- ممنون که با این وضعیت روحی و تلفنی باز هم به من سر می زنی! ۳- ایشالا دفعهء بعد شنگول ببینمت!

فرامرز چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ق.ظ http://faramarzjoon.blogsky.com

سلام ...بیقرار مباش زمانه میگذرد ما هم به نگاهی دل خوش میکنیم ....آری سال پیش ....چه عشق ها و چه یادها که نماند و ماند ...برف زیباست تبلوری است از عشق و دوسن داشتن ...شاد باشی سری به من بزن ...راستی اگه دوست داشتی بگو تبادل لینک کنیم (منم و یه دنیا تنها)

نوید... پسر جنوب .. چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:07 ق.ظ http://Navid1.BlogFa.Com

سلام پردیس جان خوبی ؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی .. و هیچ مشکلی هم نداشته باشی ... بابا معرفت معلومه کوجایی ؟ نه سری نه احوالی بابا خیلی سایت سنگین شده ها .. انشالله موفق باشی .. یه سری هم به من بزن
آرزومند آرزوهایت نوبد ( پسر جنوب ) منتظرم بیا ..!!

روح لیمویی پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ق.ظ http://pacific.blogsky.com

salam pardis jan
khosh behalet barf...!
ye arezuye mahal vase man...
delam vasatun tang shode
hanuz ke faramusham nakardin????

امیر پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام من تازه وبلاگ شمارو پیدا کردم عالیه منتظر ادامه مطالب هستم

نیما یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ب.ظ

بابا نمیشه تو حرف نزنی بوته خشک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد