1.    یک بار دیگرنام کشورمان ایران در دنیا طنین افکند... باردیگربه ایرانی بودنمان افتخار کردیم.....

     و ....بار دیگر دل میلیون ها ایرانی شاد شد ....

     هادی عزیز ممنون !

 

                  
Hadi Saei Bonehkohal from Iran, displays the gold medal he won in men's under 68kg at Taekwondo, Friday, Aug. 27, 2004, at the 2004 Olympic Games in Athens, Greece. (AP Photo/Al Behrman)  


 

2.    وبدانیم همه ی انگیزه ها ارزش حفظ کردن ندارند....

چشم ها را باید شست ....

 

3.    نظرتون در مورد اتانازی چیه ؟ یه سری به چینود بزنید....

 

4.    چقدرازخودمان بی خبرمانده ایم ؟؟؟

نمی دونم چی شد امروز یاد دفترچه ی خاطراتم افتادم...همونجایی بود که فکرمیکردم، اما نمیدونم چرا تو این چند سال اصلا چشمم بهش نیفتاده بود...وقتی بازش کردم صفحه ای اومد که مربوط بود به شب تولدم وقتی که 16 ساله می شدم.... تواین همه سال چقدر بزرگ شدم؟ ...بزرگ شدن رو نمی دونم ولی لااقل عوض شدم ....اصلا باورم نمی شد که این همه وقت یه خبر کوچیک هم از خودم نگرفتم....

گم شدن در هجوم روزمرگی ها ....این چیزی بود که همیشه ازش می ترسیدم،  ولی این بار دیگه باورم شد که چه بخوای چه نخوای ، یا اینکه سعی کنی هیچ چیزی تو رو از خودت، از زندگی ات و ازاطرافت غافل نکنه...اما این اتفاق بالاخره می افته .....

چند روز دیگه سالگرد تولدمه... تقارن این دو اتفاق رو به فال نیک می گیرم و

               آرزو می کنم که بعدازاین کمتر به این غفلت دچار بشم ....  

 

5.    همین الان شنیدم علیرضا حیدری از کورتانیدزه برده ....درسته ؟؟؟

به امید طلای حیدری ....

 

          6. دیگه همین... آهان یه چیز دیگه...ازشنا غافل نشین که ضرری است جبران ناپذیر....

 

                                                                                                                                                        

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام
اولا خیلی ذوق مرگ شدم تکواندوکارها هردوتاشون مدال اوردند ای ولله
ثانیا وب لاگت خیلی قشنگه مبارک باشه خونه ی جدید
ثالثا مطالبی که درمورد اتانازیا معرفی کردی خیلی جالبه ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد