این روزها به به مناسبت فرارسیدن فصل مبارک و میمون تابستان ، و درراستای گرم شدن بیش از حد هوا، همچنین بلند شدن روزها ، ایضا وفور پدیده ای به نام اوقات فراغت در بین جوانان برومند این مرزوبوم ، متاسفانه شاهد گسترش ویروس H.I.V .............." با عرض پوزش از شما شنوندگان محترم بخاطر اشتباهی که گلاب به روتون ، روم به دیوار گوش های نازنینتون شنیدن " ................. .

واینک ادامه خبر.... بله ، شاهد گسترش ویروس E.(S+G).H در بین جوانان هستیم .

با نگاهی دقیق تر به اطزاف خود به راحتی افرادی را خواهید دید که از فرط عاشقیت زانو به بغل گرفته یا سر در گریبان فرو برده یا در بحر تفکر در حال غرق شدن هستند . شیوع این بیماری در بین جوانان حسسسساسسس به حدی است که گاه دیده شده با اینکه ویروس مضموم قصد ورود به بدن شخصی را نداشته ، شخص مذکور ویروس را دو دستی چسبیده و آنرا وارد بدن خود می کند ....حتی در مواردی با اینکه این ویروس خانمان سوز حتی به زور هم وارد بدن فرد نشده ، فرد مخرور (جمع یک موجود نجیب و زحمت کش و به دلیل شدت صفت مورد استفاده به صورت جمع آورده شده است.) به طور ناخودآگاه احساس ناخوشی حاد می نماید .

ورود یا حتی گمان ورود این ویروس به بدن گاه فرد را تا آستانه مرگ پیش می برد. عموما این افراد تعادل روحی خود را از دست داده و در عرض یکصدم ثانیه گاه تا 180 درجه تغییر حالت می دهند . حالاتی از قبیل دائم التعطیلی مفرط تا بین التعطیلی مزمن و ورژن های جدیدی از تعطیلی در بین آنها شیوع دارد.

بسته به مقاومت فرد مورد اصابت و همچنین تندی و تیزی ویروس مذکور میزان درگیر شدن و همچنین بسته به خلاقیت هنری فرد نوع اظهار این خوددرگیری! متفاوت خواهد بود.

و اینک توجه شما را به چند نمونه ازاین تجلی بی امان عشق جلب می کنم :

بسته به ذائقه افراد ابراز عشق با عبارات متفاوتی انجام می شود ؛ مثلا : تو خودت قند ونباتی....شکلاتی ، شکلاتی !!!!  وگاه در ذهن یک عاشق شکمو سوالاتی از این قبیل مطرح می شود: عسلی ؟ یا که شیرینی ؟...که به دل اینطور می شینی ؟؟؟ و اگر در آینده عبارات عاشقانه ای مثل " پفک نمکی من ، عاشقتم " یا " تو خوشمزه ترین چیپس پیاز جعفری زندگی ام هستی .... " را شنیدید نه تنها نباید ناراحت ( از این بابت که چیپس فقط سرکه نمکی!!! ) یا متعجب شوید ، بلکه می توانید خوشحال باشید که فرد بامزه و up to date ی عاشق شما شده است.

نوع دیگری از ابراز علاقه بسته به شدت احساسات طرفین با نسبت دادن صفات لطیف، ملایم والبته عاشقانه ای انجام می گیرد. مثلا : دوستت دارم دیوونه! ... و چنانچه شدت علاقه بیشتر باشد می توان از عباراتی مثل دوستت دارم احمق بی شعور نیز استفاده کرد !

البته با توجه به هوش مفرط واستعداد ذاتی جوانان ، روش ها وعبارات ابداعی بسیاری وجود دارد که از ذکر تمامی آنها به دلیل ذیق وقت معذوریم.

اما ......... نگران نباشید . خوشبختانه بخاطر پیشرفت علوم و فنون و تکنولوژی عمر ویروس مذکور تا حد چشمگیری کاهش پیدا کرده وبا شروع فصل سرد ، کمتر کسی را در حال دست وپنجه نرم کردن با ویروس E.(S+G).H مشاهده می کنید .

                                                           واحد مرکزی خبر ، شهری این سوی دریاها

 

 

خیلی از حرفام در باب عشق رو در قالب مقاله بالا براتون گفتم . اما خودمونیم ، این چیزی که این روزها بین جوونها وجود داره .... به نظرتون اسمش عشقه ؟؟؟

تفاوت عشق و عادت چیه ؟؟؟ عادتی که نتیجه تلقینه .....

آیا این عشقی که همه دچارش هستن همون چیزیه که باید واسه آدم تعهد بیاره ؟

پس چرا از صبر و گذشت و وفاداری بین عشاق خبری نیست ؟ چرا همه ی اون احساس های قشنگ و اون شعرای عاشقانه بین دو نفر اینقدر زود فراموش می شن ؟ چرا آدم ها اینقدر زود عوض می شن و اینقدر زیاد ؟؟؟

باید گشت دنبال دلیل اصلی این مشکل... این بی قراری ها... این یه جا بندنشدن ها.... این سطحی شدن ها.... سطحی فکر کردن ها.... سطحی زندگی کردن ها............

دلیلش چیه ؟  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد