زمان چه دیر می گذرد...

   و لحظات حدیث کهنه انتظار را تکرار می کنند!

   من از لحظه لحظه ی خود خسته ام...

   من از شرارت این همه قلب  و بیگانگی این همه صورت خسته ام.....

               من از فاصله این همه دست  و تنهایی این همه دوست خسته ام.....

   من از تکرار این همه روز ، من از تکرار این همه شب

               من از تکرار این همه حرف و تکرار این همه درد خسته ام....

 خسته ام از این سرودهای بی کلام 

                  از این غذاهای بی نمک...

                              از این عشق های بی معشوق...

                                            از این آفتاب های پشت ابر ......

                                                           خسته ام از این انتظار باران.

                          و دیگر هیچ چیز را در انتظار نیستم

                         جز لحظه خامو شی این همه جنون را !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد